Min dag!

Imorse var det en tidig morgon, klev upp typ kvart i nio kanske inte så tidigt menmen.... Iallafall så tränade jag slalom i klinten ( Knappliften ).Gick sådär ibörjan men när jag kom igång gick det bättre.
 
Sen efter det åkte jag direkt till stallet och mockade och fixa lite,sen kom Erika och en Mia in med Bibbi, vi gick ner på banan och tränade lite NH. Gick ganska så bra ändå, ville naffsa lite när man skulle backa hon och flytta henne.
 
Är supertacksam att min snälla gammelmormor och mormor som betalar för att jag ska få ha en ponny, och tack mammi och pappi ♥ Nu ska jag duscha och sen blire att dejta kudden, natti! 
 

Mobil kvalla... 
 
/ Susanne 
 
 
Postat av: Sara Hermansson

gud vilken söt blogg! :)

kolla gärna in min blogg om du har tid över! :)

Svar: hihihi taaack, klart vi ska :D
Erika Jakobsen

2012-11-18 @ 22:33:12
URL: http://sarahermansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0