Otur

Idag blev det min första avramling på läänge, haha förstår inte heller hur jag lyckades ramla av. Men satt och tänkte tyst för mig själv typ: fan vad ont det skulle gjort att ramla av när det är så hårt. Ja men självklart ska man ramla av då, hann inte ens ta emot mig knaspigge!

Fick mig även en spark igår var dock mitt egna fel då jag gormade och envisade mig för mycket, blev träffad i vaden är ingen fara annars utan att det gör sjukt ont vid närkontakt eller när man ska dra på sig ett par jeans. 
 
Idag skrittade jag ut Bibbi barbacka efter slingan och det gick superbra, gillar verkligen den ponnyn! 
Har även ridit igång Pegasus till det var Martinas tur att rida honom, gud så bra det gick för dem, är så roligt att se någon annan på sin ponny ibland, brukar aldrig tänka så mycket på hur fin han är men när man ser honom från marken är han verkligen hur fin som helst.
 
Även om vi inte haft Bibbi så länge så måste jag säga att jag gillar min egna prins och Bibbi riktigt riktigt starkt de är liksom så lika varandra. Bägge kommer kunna gå genom eld, vänta bara. Finhestarna ♥
 
 
 
/ Erika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0