Presentation, Erika

Mitt namn är Erika och är alltså stora syster till Susanne som jag bloggar tillsammans med, jag är en tjej på snart 16 vintrar är alltså född år 1996. Jag har ridit i 10-11 år och älskar att vara i stallet och bland hästarna. Har en alldelns egen ponny vid namn Pegasus som vi köpte förra året i deccember.
 
Vi har även nydligen som Susanne skrev tagit en ponny på foder och det ska bli super roligt, blir ett litet projekt. När jag inte är i stallet så umgås jag med mina underbara vänner och min familj som betyder allt för mig! Hoppas ni vill följa denna blogg, glöm inte att slänga in en kommentar! 
 
Inlägg om ponnysarna kommer ovan. 
 
 
/ Erika 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0