Presentation, Susanne

Hejsan jag heter Susanne och är född år 1999, jag är en glad och sprallig som har ett brinnande intresse bland hästar, under vintrarna tränar och tävlar jag även slalom, vilket också är roligt. Jag har ridit lite av och till då jag följt min stora syster till stallet ja ibland när jag var mindre men samanlagt i kanske 2-3 år.
 
De ponnysar jag rider är Pegasus som ägs utav min stora syster men man kan säga att det är som min också då jag också rider honom lika mycket. Jag brukar även rida en liten b ponny vid namn Maggie, vi har även nydligen fått ett d ponny sto som vi ska ha på foder några månader framöver så det ska bli spännande, då har ju även jag och Erika varsin ponny att rida. 
 
 
/ Susanne 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0